Polityka zwrotów

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, który dokonał zakupu Produktu w Sklepie internetowym, przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Produktów.
  2. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zniszczenie Produktu powstałe z jego winy.
  3. Kupujący jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonowania Produktu.
  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem e-maila. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza o odstąpieniu od umowy, aczkolwiek nie jest to obowiązkowe.
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży powinno zawierać następujące dane: Imię i Nazwisko Kupującego, datę zawarcia umowy, numer zamówienia, adres Kupującego, datę złożenia oświadczenia, podpis (jeżeli oświadczenie składane jest w formie papierowej).
  6. Termin odstąpienia od umowy sprzedaży jest zachowany, jeżeli Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa przed upływem 14 dni od wejścia w fizyczne posiadanie zakupionego Produktu.
  7. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w fizyczne posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wskazana przez Kupującego weszła w fizyczne posiadanie Produktu.
  8. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
  9. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia Produktu innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego) bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Sprzedającemu zostało doręczone oświadczenie Kupującego o skorzystaniu z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedający dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego podczas zakupów w Sklepie, chyba, że Kupujący wyrazi zgodę na inną formę zwrotu.
  10. Odesłanie lub przekazanie zwracanego Produktu powinno nastąpić na adres korespondencyjny Sprzedającego lub w siedzibie Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Powyższy termin jest zachowany jeżeli Kupujący nada przesyłkę z Produktem przed upływem wskazanego powyżej terminu.
  11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Produktu lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. Kupujący ponosi koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je pokryć.

Reklamacje

  1. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Kupującemu Produktów zgodnych z umową i wolnych od wad. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach Konsumenta.
  2. Sprzedający nie udziela gwarancji na Produkty sprzedawane w Sklepie internetowym. Gwarancja na poszczególne Produkty jest udzielana przez ich Wytwórców. Szczegóły gwarancji w przypadku poszczególnych Produktów określa osobny dokument gwarancyjny.
  3. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić przy odbiorze przesyłki czy Produkt nie uległ uszkodzeniu podczas transportu i jeśli przesyłka jest uszkodzona lub nosi znamiona ingerencji Kupujący jest zobowiązany zgłosić ten fakt Kurierowi i sporządzić protokół szkody. Niniejszy protokół stanowi podstawę reklamacji z tytułu uszkodzenia Produktu podczas transportu.
  4. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku wadliwego Towaru lub niezgodności z zamówieniem
  5. Reklamacje należy składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację przesyłana jest na adres e-mail lub listownie na adres do korespondencji wskazany przez Kupującego w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  7. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest obowiązany do dostarczenia Produktu na adres siedziby Sprzedawcy. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia odsyłanego produktu w taki sposób, aby Produkt i jego opakowanie nie uległy zniszczeniu podczas transportu. Wyłącznie Produkty nieuszkodzone podczas transportu do Sprzedającego będą kwalifikowane do procedury reklamacyjnej.
  8. W przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący ma prawo do naprawy, wymiany Produktu, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
  9. Aby pobrać formularz odstąpienia od umowy – kliknij TUTAJ.
Shopping Cart